'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

Superbrands díjazási rendszer működése

Superbrands-kiválasztás 

Az 1995 óta működő, a legkiválóbb fogyasztói márkákat díjazó Superbrands Program és a legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Program a világ több mint 90 országában van jelen. A kiválasztás folyamata minden országban azonos elveket követ: a díjazási folyamatban való részvétel a márkák számára ingyenes, a díjazottakat többlépcsős kutatási folyamat során emelik ki. A kutatók több szempont alapján szűrik a márkákat, majd a végső értékelést a független szakértőkből álló bizottság hozza meg. A díjazott márkákat a Superbrands Magyarország értesíti. A kiválasztás szakmai színvonalát és feddhetetlenségét a bizottságok és a kutatókat irányító igazgató garantálja. A díjazott márkák igényelhetik az éves logóhasználatot és részt vehetnek kommunikációs kampányokban, közös eseményeken, amelyekért logóhasználati és részvételi díjat fizetnek.
 

Superbrands kiválasztási folyamat lépései

 
SUPERBRANDS:

 

1. Védjegyadatbázis

5000 aktív fogyasztói márkát tartalmazó lista frissítése

 

2. BrandExcellence kutatás I.

A korábbi teljesítmények és trendek értékelése

 

3. GfK ismertség-kedveltség kutatás

1000 fő, internetfelhasználókra reprezentatív

 

4. BrandExcellence kutatás II.

Hazai online és offline marketing-aktivitás vizsgálata

 

5. Zsűriszavazás

A pontozás reputáció, márkaépítés, piaci szereplés, tradíció szempontok alapján történik

BUSINESS SUPERBRANDS:

   

1. Bisnode-adatbázis

TOP 4000 vállalat kiválasztása, kockázati szűrés: Bisnode rating 

   

2. BrandExcellence kutatás I.

A korábbi teljesítmények és trendek értékelése

   

3. Pénzügyi szűrés

Mérleg- és eredményadatokat felhasználva a stabilitás és eredményesség értékelése

   

4. BrandExcellence kutatás II.

Hazai online és offline marketing-aktivitás vizsgálata

   

6. Zsűriszavazás

A pontozás reputáció, márkaépítés, piaci szereplés, tradíció szempontok alapján történik