'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

A fogyasztó is értékelt

SUPERBRANDS EREDMÉNYEK - 2013Idén a Superbrands program kilencedik a Business Superbrands pedig hatodik alkalommal indul útjára. A szakmai bizottság az idei évben is azokat a márkákat értékelte, amelyek a márkaerő valamint a reputáció tekintetében a legerősebbnek bizonyultak.

“Minél mélyebb a válság, annál több eszközt kell elővenni”

Kamasz Melinda lassan két éve a Figyelő főszerkesztő helyettese. A Fellegi Tamás vezette Nemzeti Fejlesztési Minisztérium sajtófőnöki posztjáról érkezett a hetilaphoz, előtte a Világgazdaság főszerkesztő helyetteseként tevékenykedett. A február végi bizottsági találkozón a díjazásról, Figyelőről és a gazdaság kérdéseiről beszélgettünk a Business Superbrands Bizottság új tagjával.

„Értéket és tudást adni a fogyasztónak”

A Google 2007-ben vásárolta meg a YouTube-ot, amely a kezdetek kezdetén amatőr videómegosztó portálként működött, mára viszont a világ egyik legnagyobb site-jává nőtte ki magát. A februári bizottsági találkozón Heal Edinával, a Google Magyarország vezetőjével, Superbrands Bizottsági taggal beszélgettünk.

“Navigare necesse est. ”

- interjú Salgó Istvánnal, a Business Superbrands Bizottság elnökével

“Hitelesség és bizalom kell”

Dr. Vértes András 1992-ben lett a GKI elnök-vezérigazgatója, majd 1998-tól elnöke. Kutatási területei a gazdaságpolitika és a makrogazdaság. 2009-ben Gyurcsány Ferenc kormányfő egyik lehetséges utódjaként nevezete meg. Számos társadalmi és üzleti megbízatást vállal, a Business Superbrands Bizottság tagja a kezdetek óta. A magyar gazdaság lehetséges növekedéséről és a Business Superbrands díjról kérdeztük.

Legjobb üzletek a klubokban köthetők

A Piac & Profit szeptemberben induló üzleti klubja a személyes ismeretségen, barátságon alapuló, bizalomra épülő, hosszú távú üzleti kapcsolatokban érdekelt kis- és középvállalatok vezetőit várja tagságának sorába. A zártkörű klub az évek óta tartó gazdasági visszaesésben új értékek mentén építkezést, összefogást, együttműködést, nagyobb üzleti biztonságot nyújt klubtagjainak. A klubtagsághoz kapcsolódó „Piac & Profit Ráadással” a tagsági díj teljes összege is megtérülhet.

NYOLCADSZOR IS...

A 17 évvel ezelőtti nemzetközi indulást követően, hazánkban már nyolc éve sikeres a Superbrands program. A 2012-ben is elismert márkák közül kiválóságukkal többen a hazai indulás óta minden évben kiérdemelték e védjegyet.

GoL Fashion Show

A Superbrands Magyarország, mint a jószolgálati esemény támogatója, szeretettel ajánlja szíves figyelmébe az idei év egyik legemlékezetesebbnek ígérkező divatbemutatóját, a Gift of Life FashionShow-t, amely rendkívüli céllal, összefogásban és helyszínen, 2012. március 10-én este 19 órai kezdettel, a Boscolo Hotel különleges hangulatú átriumában várja érdeklődőit.

Tiszteletadás PR-mozdonyokkal

A 2011-ben immáron harmadik alkalommal Business Superbrands díjas GYSEV Zrt. Európa legfejlettebb vasúttársaságainak egyike. Nemcsak infrastrukturális fejlesztéseikkel, hanem egyedi ötleteikkel is igyekeznek kényelmesebbé és élményszerűvé tenni az utazást. Kreatív marketingeszközeik a tematikus PR-mozdonyok, melyekkel híres személyiségekről emlékeznek meg. A Liszt Ferenc Emlékév alkalmából 2010-ben avatták fel az EuroCity és InterCity vonatok élén Sopron és Budapest, valamint Bécs és Budapest között közlekedő Liszt-mozdonyt. Erről is kérdeztük Dávid Ilonát, a GYSEV Zrt. elnök-vezérigazgatóját.

A válság mutatja meg a jó vezetőt

Kiegyensúlyozott minőségi szolgáltatás és nemzetközi hírnév – ezzel jellemezhetjük leginkább a személyzeti tanácsadással foglalkozó multinacionális hálózatot, a Korn/Ferry magyarországi leányvállalatát, amelynek ügyvezető igazgatója, Szabó Vilmos válaszolt kérdéseinkre a gazdasági válságról, a fejvadász szakmáról, valamint arról, hogy miért válasszuk a Korn /Ferry szolgáltatásait.

Proust-interjú Lakatos Zsófiával

A világ egyik legismertebb kérdőíve, mely személyiségünk rejtett területeit próbálja feltárni, Marcel Proust (1871–1922) francia íróról kapta a nevét. A kérdőívet nem ő alkotta, azonban többször is kitöltötte élete során. Az évek során modernizált kérdéssorral rendszeresen találkozhatunk nagy nemzetközi lapok, társasági magazinok hasábjain. Kérdéseinket első alkalommal Lakatos Zsófiának, a Superbrands Bizottság tagjának, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) alelnökének és a Hill and Knowlton ügyvezetőjének tesszük fel.