'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

7 éves a Superbrands Magyarország

2011. február 21-én tartották a Superbrands és Business Superbrands Szakértői Bizottságok hagyományos évnyitó rendezvényét, ahol a tagok közösen tekintették át az előttük álló év feladatait. A szakmai zsűri tagjai 2011. március 9-ig választják ki azokat az üzleti és fogyasztói brandeket, amelyek a márkaerő, az ismertség, a reputáció és a tradíció tekintetében a legerősebbnek bizonyulnak.

Brandépítés az elnökök szemszögéből

A Superbrands program legfontosabb testületei a független szakmai bizottságok, amelyek minden évben odaítélik az elismeréseket a kiemelkedő márkáknak. A testületek munkájával és a márkaépítéssel kapcsolatban a zsűrielnököket, Dr. Bendzsel Miklóst és Dr. Salgó Istvánt kérdeztük.

A jövő magyar ikonjai

A 2010-es Superbrands Gála egyik fontos célja a fiatal, magyar tehetségek felkarolása, bemutatása volt. A fellépők, kiállítók Magyarország elismert művészeti iskoláiban, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemen és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen tanulnak, tanultak. A Superbrands Gála újabb lehetőséget adott számukra, hogy tehetségüket a vendégek előtt is megcsillogtathassák.

Négy évtized a cimbalom bűvöletében

Nagy sikert aratott a 2010-es Superbrands Gálán Balogh Kálmán és tanítványa, Szabó Dániel cimbalomjátéka. A Népművészet Ifjú Mestere és EMERTON-díjjal is elismert művész sokat tesz a cimbalom népszerűsítéséért.

Reklámfilm pályázat

Képzeld el, hogy Téged választott a kedvenc márkád, hogy elkészítsd róla a legütősebb reklámfilmet, amiből kiderül, hogy ez a márka a legszuperebb brand az országban, hogy a Te márkád Superbrand. Olyan ötletes, szubjektív reklámfilmeket várunk, amiből megtudhatjuk, miért szeressük a márkádat és miért jó a kedvenc márkádnak, hogy Superbrand lehet.

Aki más dimenziókban látja a világot

A régi magyar találmányokra, feltalálókra minden hazánkfia rendkívül büszke. Nagyszerű kutatások, fejlesztések napjainkban is folynak. Ennek a munkának egyik kiemelkedő képviselője Rátai Dániel, aki már húszas évei elején egy forradalmi számítástechnikai találmány szabadalmát jegyezte: a Leonar3Do az első olyan eszköz, amely személyi számítógépet is képes 3D-tervezésre alkalmassá tenni és bármilyen formát, figurát, teret létre lehet hozni vele. Az eszköz segítségével már a legkisebbek is „festőművészként” fejezhetik ki érzéseiket, gondolataikat, és bárki elkészíthet vele egyszerű animációkat. A találmányt munkájuk során hasznosíthatják szobrászok, ötvösművészek, animátorok, díszlet- és ruhatervezők, de nagy jövőt jósolnak neki az egészségipar, építőipar és az oktatás területén is.

Elérhető luxus

Bár a neve alapján nem biztos, hogy feltételezzük, a Haas & Czjzek magyar márka, amely magyar gyártók termékeivel is várja az üzletbe betérőket. A ma emberének a porcelánkultúrához való viszonyáról Birkás Szabolcs, a cég marketingigazgatója árult el titkokat.

Divatba hozzák magukat

Divat és márka elválaszthatatlan kapcsolatban állnak. Egy-egy olyan márka, amelyről a világ minden táján tudják, hogy honnan származik, meghatározhatja az országról alkotott képet. A külföldi vevők körében is egyre népszerűbb, feltörekvő magyar brandek tervezőit, Mojzes Dórát, Závodszky Dalmát és a KEPP Showroom csapatát (Kovács Adél, Hajdú Anett, Tomcsányi Dóri, Hofstadter Szandra, Havancsák Teréz) honfitársaink divathoz való viszonyáról kérdeztük.

Magyar márkák

Vannak hazai márkák, amelyek már külföldön is nagy sikerrel szerepelnek. Dr. Serényi Jánost, a Superbrands Szakértői Bizottság 2010 szakmai vezetőjét és a MagyarBrands Konferencia egyik előadóját arról kérdeztük, milyen lehetőségei vannak a magyar márkáknak a jövőben?

Márkák a Brandbookról

A Brandbook márkaadminisztrátorai október elején a gyakorlatban ismerkedtek az új rendszerrel. Őket kérdeztük, miért döntöttek a regisztráció mellett és milyen tapasztalatokat szereztek a szemináriumon.

Elindult a Brandbook!

Október 1-jén kezdte meg működését a Superbrands és a Business Superbrands márkáknak belső kommunikációs bázist építő Brandbook. A rendszerben már indulásakor hatvannál több márka van jelen, amelyek a gazdasági élet szinte valamennyi területét lefedik.

Sikeres volt a Brandbook szeminárium

A rendszer október 1-jei indulása előtt a Superbrands Magyarország szemináriumot szervezett a regisztrált márkáknak. Az újdonsült márka-adminisztrátorok a Brandbookkal való ismerkedés során felmerült kérdéseket személyesen tehették fel a fejlesztőknek.

Vállalati közösségépítés a fejlesztő szemével

Az emberek, főleg a fiatalabb generáció tagjai már akár több közösségi oldalon is regisztráltak, sok időt töltenek virtuális kapcsolataik ápolásával. De mit jelent egy közösségi oldal a fejlesztőnek? Erről kérdeztük Wind Attilát, a Brandbook megvalósítóját.