'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

Egy kattintásra egymástól

A rohanó világban minden vállalatnak létkérdés, hogy állandóan naprakész információkkal rendelkezzen partnereiről, a piacról, és bármikor kapcsolatba tudjon lépni velük. Az on-line kapcsolattartás számos módja mellett most elindul egy új, kifejezetten üzleti szereplők (ezen belül is Superbrands címet elnyertek) számára kifejlesztett rendszer, a Brandbook. Az on-line elitklubról Wiszkidenszky Andrást, a Superbrands Magyarország igazgatóját kérdeztük.

Megkezdődött a márkák versenye

A Superbrands, a Business Superbrands után saját védjegyet kaphatnak idén a magyar márkák is. Azt még nem tudni, mely termékek indulhatnak a MagyarBrands címért. Az értékelések mellett ezt is el kell majd döntenie a most felállt idei zsűrinek. A decemberi díjkiosztó gálán derül ki, kiket ítéltek érdemesnek a fogyasztói, az üzleti, illetve idén először a magyar „szuper” védjegyekre az értékelő bírák.

Márkahűség

Márka, pszichológia, márkapszichológia? Manapság már egyre kevésbé szabadulhatunk a mindenhol ránk találó reklámoktól és márkáktól, gyakorlatilag kisgyermek korunktól követnek minket. Amikor választunk közülük, döntünk, hogy milyennek szeretnénk látszani rajtuk keresztül. A márkahűségről Szendi Gábor pszichológust kérdeztük.

Egy falat gyermekkor

Ki ne vágyakozna gyermekkora felejthetetlen ízei után egy-egy nyári reggelen a Balaton-parti sátorozáskor? Buday Zsolt, az ERU Hungária Kft. kereskedelmi és marketingigazgatója szerint visszavágyunk a nosztalgiaízekhez.

Az e-világ nem ellenség, hanem lehetőség

Bár sokan gondolják, hogy a nyomtatott sajtónak leáldozott a csillaga, a kutatások mégsem ezt igazolják. Kázmér Judit, a Magyar Lapkiadók Egyesülete és a Business Superbrands Bizottság elnöke úgy látja, a minőség egyre fontosabb, hogy megéljen a piacon egy márka, ehhez pedig a Superbrands cím is hozzájárulhat.

Mentik, ami menthető

Annak ellenére, hogy mindenki fél adatai elvesztésétől, sokan mégsem vigyáznak megfelelően azokra. A KÜRT Zrt. marketingigazgatója, Frankó Csuba Dea szerint ez azonban inkább a megfelelő információk hiányának, mint a felhasználók felelőtlenségének tudható be.

A teljesítmény önmagáért beszél

2009-ben a Superbrands internetes szavazásán a felhasználók Cseh László háromszoros olimpiai ezüstérmes, világbajnok, tizenötszörös Európa-bajnok úszót választották „Magyarország kedvenc személyiségének”. A világklasszis sportolót a margitszigeti Európa-bajnokságra készülés közben kérdeztük.

Makulátlan feladatok

Nagy Géza, a Tork márkát gyártó SCA Hygiene Products Kft. divízió igazgatója szerint a fogyasztók, vásárlók olyan piacokon – így a higiénia területén is – egyre inkább keresik a minőségi termékeket, ahol erre pár éve még nem fordítottak kiemelt figyelmet. Épp ezért nem mindegy, hol jelennek meg kiemelkedő minőségű termékeikkel.

Film nyelven a márkákról

Egyedülálló reklámfilmpályázatot hirdetett meg júliusban a Superbrands Magyarország, amelyre október végéig várja a pályaműveket. A beérkezett spotokat öttagú szakmai zsűri értékeli, amelynek tagja Peták Eleonóra is. A pályázat második helyezettjének egy hónapos ösztöndíjat felajánló cég producerét a reklámok világáról kérdeztük.

Szereted a márkád?

Nagy Bálintnak három szeretetmárkája is van, miközben sokan még csak most ismerkednek a fogalommal. A Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja szerint könnyen és alacsony ráfordítással is lehet rajongókat szerezni.

Nyáron is az iskolapadban

Ahány nyelvet beszélsz, annyi embert érsz – tartja a közmondás. Egy-egy nyelvet elsajátítani sok időt vehet igénybe, hogy mindenre maradjon idő, már a gyerekekre és az idősekre is gondolnak a Katedrában. Nagy Zoltán, az iskola ügyvezető igazgatója mesélt arról, mivel tölthetik a nyarat a tanulni vágyók.

Cipőt a cipőboltból?

A marketingszakemberek egyre több lehetőség közül válogathatnak annak érdekében, hogy a különböző kommunikációs csatornákon, szegmentáltan érjék el vevőiket. Az eszközökkel együtt a jó reklám ismérvei is változhatnak. Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnöke segít eligazodni a trendek sodrásában.

I like – Ilcsi kozmetikumok a nagyvilágban

Az Ilcsi Szépítő Füvek Biokozmetikai Kft. 2010-ben immár 6. alkalommal kapta meg a Superbrands minősítést. A hazai márkák között egyedülálló pozícióval büszkélkedő cég tulajdonosát és ügyvezetőjét, Molnár Ferencet (Ilcsi néni fiát) kérdeztük a márka hazai és külföldi sikereiről.

Superbrands Szeminárium 2010

Több mint egymillió biztos látogató, minimális költség és a leghatékonyabban szűrhető célcsoportot kínálja. Mi ne lenne kézenfekvőbb marketingeszköz, mint a közösségi média. Facebook, Tumblr, ... a világ legnagyobb és járványszerűen terjedő véleménymegosztó színterei, új lehetőségek a reklám és marketing előtt. Szakemberek osztották meg tapasztalataikat és véleményüket a Superbrand által szervezett szemináriumon, ahol sikertörténetek is bemutatkoztak.

Elindult a Superbrands program

Hivatalosan is megkezdődött a márkák versenye a 2010-es Superbrands, illetve Business Superbrands, - fogyasztói és üzleti- védjegyekért, idén először pedig külön a MagyarBrands címekért is folyik majd a küzdelem.

A világ száz legértékesebb márkája

Negyedszerre készítette el a Millward Brown Optimor éves, BrandZ Top 100 című jelentését a világ száz legértékesebb márkájáról. A becslés a Bloomberg és a Datamonitor üzleti adatain és a BrandZ saját felmérésén alapul; utóbbiban több mint harminc ország több ezer márkáját vizsgálják, és eddig több mint egymillió fogyasztói mélyinterjút készítettek.

Sajtószoba

A linkre kattintva letölthetők a sajtóközlemények