'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

Márkaérték a fogyasztók perspektívájából

Az erős márka előnyei magukban foglalják a pénzben érzékelhető érték mellett mindazon gazdasági, funkcionális és pszichológiai pozitívumok együttesét, amit a fogyasztó elvár egy terméktől vagy szolgáltatástól.

Reklámfigyelés a TNS MI-vel

A Superbrands Magyarország az idén először kötött reklámfigyelésre vonatkozó megállapodást a TNS media intelligence-szel, hogy a Superbrands 2009 Programhoz csatlakozó díjazottak számára közösen biztosítsák a TNS media intelligence Napi kreatív másolat szolgáltatását.

Superbrands Tárlat

Szeptember 29-én a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) Légy Férfi! címmel konferenciát tart a Magyar Telekom Székházban. A Superbrands Magyarország, a konferenciát szervező MFP együttműködő partnereként, felkérte a 2009-ben Superbrands díjazásban részesült márkákat, hogy vegyenek részt a marketingkommunikációs szakmai konferencia keretében megrendezendő Superbrands Tárlaton.

BrandTrend kerekasztal beszélgetés

2009. március 25. szerda 18.00 óraMennyit ér válságban az erős márka? Mit kezdenek a jelenlegi gazdasági helyzettel a vállalatok?Milyen marketingstratégiát érdemes recesszióban alkalmazni?Tervezik-e mostanában új termék bevezetését a piacra?Megvágják marketingbüdzséjüket, vagy pont most erősítenek kommunikációjukon a vállalatok?

ismered.

Sajtókampánnyal erősíti ismertségét a Superbrands 2009 program. A május elejétől június közepéig futó imázsépítő kampányhoz kapcsolódóan többek között a Figyelő, a Marketing & Média, a Napi Gazdaság, a Népszabadság, a Piac & Profit, a the line, valamint az Üzlet & Siker hasábjain jelent meg az ismered. szlogennel operáló hirdetés.

Márkaérték kutatás idén a Nielsen-nel

A Superbrands Magyarország idén – a nemzetközi szinten már megalapozott együttműködést követendő –, a Nielsen Piackutató Kft-t bízza meg a Programban résztvevő brandek számára készítendő márkaérték kutatás elkészítésével.

Sikeres volt a Superbrands Szeminárium

Szemináriumot szervezett november 4-én a Superbrands Magyarország a Kempinski Hotel Corvinusban. Az eseményen többek között megvizsgálták, miért értékes a Superbrands cím elnyerése, továbbá, hogyan lehet profitálni a cím megfelelő használatából.

Ötéves a magyar Superbrands

2009. február 12-én tartotta alakuló ülését a Business Superbrands és a Superbrands Szakértői Bizottság. A szaktekintélyek idén másodjára a fogyasztói mellett az üzleti márkák kiválóságait is díjazzák.