'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála
2014 szeptember 03.

Vége a nyárnak, indul a színházi évad…

2014-ben ismét Superbrands díjas a Vígszínház és az Operett is

Minden évben a „hagyományos” márkákhoz hasonlóan a kulturális szektorban is megmérettetik magukat a nem klasszikus marketinget használó intézmények a Superbrands díjért, melynek során a Superbrands bizottsági értékelésen túl a Superbrands Magyarország a GfK Hungária Piackutató intézettel közösen végez reprezentatív fogyasztói kutatást a kulturális szektor márkái között is.

Ennek eredményeként a korábbi évhez hasonlóan a két nagy múltú, jelentős budapesti színház, a Víg és az Operett 2014-ben ismét elnyerte a Superbrands díjat. A kulturális intézmények körében a Superbrands elismerés olyan pozitív visszajelzés, amely a teátrumok márkaépítési munkáját szakmai alapon emeli a legjobbak közé.

Az, hogy a két színház már sok éve a közönség kedvence, a fogyasztói kutatáson túl jól mutatják a számok is. A Vígszínház három játszóhelyén esténként 1.700 néző foglal helyet és ez éves szinten több mint 350.000 látogatót jelent. A Vígszínház folyamatos célkitűzése, hogy a színház megőrizze, és egyre hangsúlyosabbá tegye a modern, 21. századi, népszínházi jelleget, azt, amelyre az érték és a népszerűség folyamatos egyensúlya a jellemző. A Víg tehát olyan teátrum, ahol a gyerekkortól a kamasz-felnőtt és idős korig, nemzedékváltásokon át megmarad a színház és a nézők aktív kapcsolata.

A Vígszínház munkatársai kivételes örömnek, de még nagyobb felelősségnek tartják, hogy olyan színházat működtethetnek, amelyet ennyi ember fogadott a bizalmába. Közönségüknek és maguknak, "színházcsinálóknak" is azt kívánják, hogy folytatódjék ez a tendencia, s a színház mindannyiunk örömére megtartsa kettős célját: a közönség szolgálatát és az értékek megőrzését.

A szintén díjazott Budapesti Operettszínház produkciói és társulata köré az elmúlt években több tízezres fiatal rajongótábor szerveződött, akik folyamatosan nyomon követik a színházban zajló eseményeket, előadások után személyesen várják színészeinket a művészbejárónál, internetes fórumokon értékelik és elemzik az előadásokat, és minden jelentős eseményen ott vannak.

Kerényi Miklós Gábor igazgatása alatt az Operett kéttagozatú, igazi zenés színház lett, amely évente 500 előadást játszik, 400 ezer nézőnek, így ma Magyarország szintén egyik leglátogatottabb teátruma. Az őszi évadban négy legendásnak számító produkció tér vissza a színpadra.

"A legendák mindig különleges, nagyszerű dolgok körül alakulnak ki. Nem kis öröm és büszkeség számomra, hogy ma az a zenés népszínházi irányzat, amit mi képviselünk, igen sok legendás darabot tud felmutatni, ráadásul nem egy közülük a Budapesti Operettszínház elmúlt 15 évéhez kötődik. Ezekre a művekre jó visszanézni, és feloldódni különleges üzenetükben. 2014/2015-ös évadunkat ilyen legendáknak szenteljük; ráadásul olyanoknak, amelyek egyrészt témájuk által képviselik ezt a gondolkodást, másrészt kiemelkedő nézettségük és sikereik alapján is a meghatározó előadások közé sorolhatók" - így ajánlja a következő évad előadásait a Budapesti Operettszínház direktora, Kerényi Miklós Gábor.

Szeptembertől A Bajadér, a Mozart!, októbertől pedig a Miss Saigon, és A Szépség és a Szörnyeteg várja újra a nézőket a teátrum színpadán.