'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála
2013 szeptember 24.

WOM és Scotwork

A Superbrands program új választható elemei

A Superbrands igyekszik minden évben az aktuális trendeknek megfelelő újdonságot kínálni résztvevői számára. Idén két különleges szolgáltatást is ajánlunk díjazottainknak: Európa vezető szájpropaganda szolgáltatását a Word-of-Mouth marketinget, valamint egy különleges haladó tárgyalásikészség-fejlesztő tréninget a Scotwork jóvoltából.

Idén a Superbrands partnerei között köszönthetjük Európa vezető szájpropaganda (Word-of-Mouth) marketing szolgáltatóját, a trnd-t. Egyedülálló szájpropaganda-hálózatok üzemeltetetésével a trnd jelen van Németországban, Ausztriában, Svájcban, Spanyolországban, Franciaországban, Olaszországban, Hollandiában, Belgiumban, Magyarországon, valamint Csehország után már Lengyelországban is. Több együttműködő partner segítségével pedig lefedi az Egyesült Államok, Kanada, Anglia, Svédország, Finnország, Norvégia, Dánia piacait is.

A trnd vállalatoknak kínál lehetőséget arra, hogy a kiemelkedő hatékonysággal bíró szájpropagandát a marketing mix elemeként, tervezhetően és mérhetően alkalmazzák, és ezzel célzottan fogyasztók közötti privát beszélgetéseket ösztönözzenek.

Új programelemünkkel a Superbrands díjazott márkáknak lehetősége nyílik arra, hogy a márkatulajdonosok a fogyasztók között zajló beszélgetéseket lekövessék, hiszen a trnd közösség olyan fogyasztókból áll, akik szeretnének megismerkedni új termékekkel, kipróbálni és népszerűsíteni azokat barátaik és ismerőseik körében. A trnd Express-Survey kampánnyal a brandek megízlelhetik, hogy mi történik, ha több ezer lelkes fogyasztót vonnak be a marketingkampányukba. A kampány segítségével a teljes magyarországi trnd közösségnek lehetősége nyílik megismerni a reklámozott terméket és egy rövid felmérés keretében véleményt formálni arról.

A Word-of-Mouth a reklám leghatékonyabb módja, hiszen felmérések szerint a fogyasztók 90%-a bízik a barátok és ismerősök ajánlásában. Ezen felül pedig, ha a klasszikus média és a WOM kiegészítik egymást a WOM mérhetően növeli a klasszikus média hatékonyságát.

Másik népszerű szolgáltatásunk a Scotwork nagy sikerű haladó tárgyalásikészség-fejlesztő tréningje, amely már fogalom a tárgyalásban.
A Scotwork világszintű vezető szaktekintély a tárgyalásikészség-fejlesztésben. 1975 óta piacvezetőként, egyedülálló módszerrel segítenek a tárgyalóknak abban, hogy javuljon a teljesítményük. Megtanítják a márkák képviselőinek, hogyan válhatnak bátor tárgyalókká, kreatívvá és agilissá, hogyan lesznek képesek arra, hogy megtalálják a jó megoldásokat. Az egyénre szabott készségfejlesztő tréningeken a résztvevő projekt-specifikus tanácsokat és jól használható stratégiákat kap.

A Scotwork cég 35 országban működik, és közel 200.000 közép- és felsővezetőnek nyújtott tréningeket 22 nyelven. 1996 óta van jelen Magyarországon, azóta mintegy 100 cég több mint 3.000 résztvevőjét képezték.